MAD57551 919.000 € Pis en venda

Pis en excel·lents condicions de 3 dormitoris en venda a Sol, Madrid

  • Dormitoris 3
  • Cambres de bany 3
  • Plànol 112m²

Luxós pis de 3 dormitoris i 3 banys en venda al barri de Sol, amb accés als principals atractius culturals de Madrid.

Característiques principals del pis

  • Sistema d'alarma
  • Aire condicionat
  • Plànol 112m²
  • Superfície construïda 112m²
  • Superfície útil 96m²
  • Zona comunitària 112m²

El que heu de saber d'aquest pis

Lucas Fox presenta aquest còmode pis a l'animat barri de Sol al centre de Madrid.

Aquest habitatge està renovat i compta amb un disseny modern. La distribució ofereix espais oberts, com ara el saló-menjador i la cuina de planta oberta, que ve equipada amb electrodomèstics d'alta gamma. La zona de nit compta amb tres dormitoris, inclòs el principal amb bany privat, i dos banys més.

El barri de Sol és famós per la seva vida urbana, amb accés proper a llocs emblemàtics com la Porta del Sol, la Plaça Major i el Teatro Real.

La zona ofereix una oferta cultural inigualable, amb museus, botigues, restaurants i locals d'entreteniment a poca distància a peu. Aquesta propietat és una oportunitat única per als que busquen un estil de vida sofisticat a una de les zones més cotitzades de Madrid.

Pis en venda

Extres

  • Ascensor
  • Interior
  • Calefacció individual a gas
  • Moblat
  • Cuina equipada

Distribució del pis

  • 3 dormitoris
  • 3 banys
  • Cuina equipada
  • Saló-menjador

Sol, Madrid: Ubicació y localitzaciò de este pis en Sol, Madrid

El barri de Sol és una de les zones més emblemàtiques i animades al centre de Madrid. Se situa al voltant de la famosa plaça de Puerta del Sol i és un punt de trobada tant per a locals com per a turistes, amb la combinació de monuments històrics, botigues, cafeteries i restaurants. Com a centre neuràlgic de la ciutat, el barri de Sol es considera el quilòmetre zero de Madrid, des d'on surten totes les carreteres principals. Aquesta zona històrica acull llocs emblemàtics com la Casa de Correus i l'estàtua de l'Ós i l'Arboç. També és un lloc popular per a celebracions, com la nit de Cap d'Any, quan milers de persones es reuneixen per donar la benvinguda al nou any.

MAD57551 919.000 € Pis en venda