Proprietat Nova
MAD54146 645.000 € Pis en venda

Pis en excel·lents condicions de 2 dormitoris en venda a Retiro, Madrid

  • Dormitoris 2
  • Cambres de bany 1
  • Plànol 92m²

Lluminós pis de 2 habitacions en venda a Ibiza Retiro, ideal per viure o inversió

Característiques principals del pis

  • Servei de consergeria
  • Ascensor
  • Interior
  • Finestres de doble vidre
  • Cuina equipada
  • Calefacció
  • Aire condicionat
  • Plànol 92m²
  • Superfície construïda 86m²
  • Zona comunitària 92m²

El que heu de saber d'aquest pis

Aquest fantàstic apartament de 2 habitacions està situat al molt buscat barri d'Eivissa Retiro. Situat al primer pis, l'apartament gaudeix d'una abundant llum natural, gràcies a la seva posició amb vistes a un gran pati d'illa.

L'apartament disposa d'una cuina independent i una zona d'estar i menjador de planta oberta, que ofereix un espai còmode i acollidor per a la relaxació i l'entreteniment.

La propietat es troba en excel·lents condicions i ofereix una vida moderna en una de les zones més desitjables de Madrid, amb fàcil accés al bonic parc del Retiro i una varietat de serveis locals.

Aquest apartament també representa una oportunitat d'inversió fantàstica, gràcies a la seva ubicació privilegiada i excel·lents condicions, el que el converteix en una opció ideal tant per a lloguers a llarg termini com per a l'apreciació del capital en una zona d'alta demanda.

Ideal per a qualsevol persona que vulgui gaudir de l'encant i la comoditat del vibrant barri d'Eivissa Retiro de Madrid, o que busqui una sòlida inversió a la ciutat.

No dubti en contactar amb nosaltres per a més detalls.

Pis en venda

Extres

  • Conserge
  • Cuina independent
  • Ascensor
  • A poca distància del Parc del Retiro
  • Excel·lent oportunitat d'inversió

Distribució del pis

  • Cuina
  • Sala d'estar i menjador
  • Bany
  • Dormitori principal
  • Dormitori

Ibiza, Madrid: Ubicació y localitzaciò de este pis en Ibiza, Madrid

El barri del Retiro d'Eivissa de Madrid és una zona residencial tranquil·la i ben comunicada, coneguda per la seva proximitat amb l'emblemàtic parc del Retiro. Amb carrers arbrats i edificis d'època, el barri ofereix una barreja d'encant clàssic i comoditats modernes. També té una gran varietat de botigues, restaurants i cafeteries, així com un fàcil accés al transport públic. És ideal per a aquells que busquen viure en un entorn relaxat, però a prop del cor de la ciutat.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble F

MAD54146 645.000 € Pis en venda