Proprietat Nova
VALR57472 1.500 € al mes Pis de lloguer Ja està disponible! Període de lloguer mínim: 12 mesos.

Pis de 2 dormitoris en lloguer a El Pla del Remei, València

  • Dormitoris 2
  • Cambres de bany 2
  • Plànol 70m²

Pràctic apartament de lloguer al centre de la ciutat, a la demandada zona del Pla del Remei. Planta alta, pocs veïns i lluminós.

Característiques principals del pis

  • Ascensor
  • Aire condicionat
  • Plànol 70m²

El que heu de saber d'aquest pis

Al centre del Pla del Remei, en una de les zones més comercials de la ciutat, hi ha aquest pràctic apartament de lloguer de 74 m² construïts.

Ubicat a la cinquena planta ofereix lluminositat. Compte amb dues habitacions, un bany complet i un lavabo, saló menjador i cuina equipada. Té aire condicionat per splits. Hi ha possibilitat de llogar una plaça de garatge a l'edifici (no inclòs en el preu del lloguer).

La ubicació és un dels punts forts d'aquest apartament, amb accés immediat a una àmplia oferta de serveis, comerços, lleure i transport públic.

Pis de lloguer

Distribució del pis

Accedint per l'entrada principal ubiquem a mà dreta el saló menjador amb finestrals a façana, mà esquerra ens dirigim al passadís que dóna accés a la part esquerra a les estances de l'habitatge.

Primer s'accedeix a una habitació amb bany en suite. Tot seguit cuina, posteriorment bany complet i just al final trobem l'habitació principal.

El Pla del Remei, València: Ubicació y localitzaciò de este pis en El Pla del Remei, València

Excel·lent ubicació, al centre de la ciutat, situada al carrer més comercial. Repleta de serveis, comerços, propera a tot tipus de transport públic, cinemes, teatres, restaurants i centres de salut.

VALR57472 1.500 € al mes Pis de lloguer