Propietat en exclusiva
VALR56235 2.200 € al mes Pis de lloguer Ja està disponible!

Pis de 4 dormitoris en lloguer a Extramurs, València

  • Dormitoris 4
  • Cambres de bany 2
  • Plànol 126m²
  • Dimensions del terreny 126m²

Pis de 4 habitacions recentment reformat, totalment moblat en un excel·lent barri de València - disponible per llogar immediatament.

Característiques principals del pis

  • Ascensor
  • Sostres alts
  • Llum natural
  • S'accepten mascotes
  • Renovat
  • Balcó
  • Aire condicionat
  • Plànol 126m²
  • Superfície construïda 126m²
  • Superfície útil 118m²

El que heu de saber d'aquest pis

Aquest apartament de disseny modern es troba en una ubicació fantàstica al centre de la ciutat, a poca distància a peu de l'estació de tren principal, enllaços de metro i el nucli antic. Hi ha una gran quantitat de grans cafeteries, supermercats i restaurants a poca distància a peu.

L'apartament compta amb quatre dormitoris de bona mida i dos banys de disseny recent. Té una gran sala d'estar oberta amb molta llum natural i una cuina de mida decent.

En estar situat a la cantonada de l'intercanviador, té unes vistes magnífiques a la ciutat, un espai exterior encantador que és prou gran com per a una taula i cadires per prendre un cafè al matí i el lloc perfecte per gaudir d'una copa de vi a la nit.

L'apartament disposa d'aire condicionat fred i calent a tot arreu.

Si us plau, poseu-vos en contacte amb nosaltres per obtenir més informació i per organitzar una visualització.

Captació exclusiva

Propietat només disponible a Lucas Fox

Pis de lloguer

Distribució del pis

  • Gran entrada
  • Zona d'estar i menjador
  • Cuina
  • 4 habitacions dobles
  • 2 banys
  • Zona de bugaderia
  • Balcó

Extramurs, València: Ubicació y localitzaciò de este pis en Extramurs, València

Extramurs: la propietat es troba al barri d'Extramurs, molt popular per a persones de totes les edats i una gran barreja de residents locals i internacionals. Aquest apartament en particular es troba a poca distància a peu dels jardins botànics i del parc del Túria, així com de la resta de barris i zones principals de la ciutat.

A prop de l'aeroport principal i de totes les escoles internacionals i locals de València.

VALR56235 2.200 € al mes Pis de lloguer