Propietat en exclusiva
POZR58730 8.000 € al mes Àtic de lloguer Disponible a partir del 1 de juny 2025 Període de lloguer mínim: 12 mesos.

Àtic en excel·lents condicions de 3 dormitoris amb 184m² terrassa en lloguer a Pozuelo

  • Dormitoris 3
  • Cambres de bany 3
  • Plànol 240m²
  • Terrassa 184m²

Fantàstic àtic en segona planta de lloguer amb reforma única ubicat a la part de Sky Villas a LGC7, una urbanització tancada amb seguretat les 24 hores a La Finca, Pozuelo.

Característiques principals del àtic

  • Vistes a les muntanyes
  • Terrassa
  • Piscina
  • Jardí
  • Servei de consergeria
  • Gimnàs
  • Garatge
  • Ascensor
  • Sostres alts
  • Llum natural
  • Edifici modernista
  • Calefacció per terra radiant
  • Aparcament
  • Zona chill-out
  • Vistes al golf
  • Vistes
  • Vista panoràmica
  • Vestidor
  • Traster
  • Sistema domòtic
  • Sistema d'alarma
  • Seguretat
  • Safareig
  • S'accepten mascotes
  • Parc infantil
  • Obra nova
  • Finestres de doble vidre
  • Exterior
  • Cuina equipada
  • Comunitat tancada
  • Calefacció
  • Armaris encastats
  • Aire condicionat
  • A prop del transport públic
  • Plànol 240m²

El que heu de saber d'aquest àtic

Lucas Fox es complau a presentar, en exclusiva, aquest magnífic àtic semi-moblat, amb reforma única i terrassa privada, de 108 m² i piscina. Ubicat a la part de Sky Villas a LGC7, una urbanització tancada amb seguretat les 24 hores a La Finca, Pozuelo.

La promoció d'obra nova La Finca Sky Villas, emmarcada al conjunt del LGC7 Residential, és la promoció més luxosa i exclusiva de tot el desenvolupament LGC. En aquest context, les Sky Villas ofereixen un nou concepte d'habitatge, ja que no haurà de decidir entre tenir un jardí, gaudir de privadesa, contemplar les vistes o comptar amb una piscina. Tampoc no haurà de renunciar als avantatges de viure en comunitat. S'ofereix una màxima privadesa, com si es tractés d'un habitatge unifamiliar, una de les claus del concepte Sky Villas, gràcies a l'exquisida cura en el disseny arquitectònic.

S'ofereixen més de 40.000 m² de jardins comunitaris, sense viari que els interrompi, a més dels jardins privats de cadascuna de les Sky Villas.

Aquest àtic a segona planta es troba a primera línia amb vistes directes al camp de golf La Finca, gaudint d'una ubicació privilegiada que combina privadesa i panoràmiques inigualables. Ubicat en una segona planta, la vivenda es distribueix en tres nivells connectats per ascensor privat.

A la planta principal d'accés a l'habitatge hi ha un lluminós saló-menjador de 37 m², amb moderna il·luminació LED addicional, més un lavabo de cortesia, a més podrem trobar una àmplia cuina que incorpora addicionalment un còmode coffee area, més un generós espai de rebost que es connecta amb un meravellós utility room, completament equipat amb bugaderia.

Posteriorment, a la segona planta, es disposa un distribuïdor que dóna pas als dormitoris. Cal destacar que el dormitori principal inclou grans armaris, a més d'una cambra de bany amb totes les comoditats: dutxa, banyera, tocador doble i cabina de vàters. Finalment, disposa d´una terrassa pròpia amb magnífiques vistes. Els dos dormitoris secundaris també tenen bany propi.

A la tercera i darrera planta hi trobem un distribuïdor que condueix a un segon lavabo de cortesia i dóna accés a una àmplia terrassa de 108 m², que compta amb piscina privada i una zona chill-out. Des d'aquí podeu gaudir d'unes impressionants vistes a l'skyline de Madrid, amb les Quatre Torres a una banda i, a l'altra, la serra madrilenya.

L´habitatge compta amb accés a quatre places de garatge i traster i gaudeix d´una màxima eficiència energètica amb un mínim impacte ambiental.

Poseu-vos en contacte amb nosaltres per a més informació.

Captació exclusiva

Propietat només disponible a Lucas Fox

Àtic de lloguer

Extres

  • Porta principal d'accés cuirassada, amb pany de seguretat, revestida de fusta lacada per l'interior i decorada per l'exterior
  • Cuina moblada amb materials de primera qualitat, taulell de gres porcellànic o similar
  • Sanitaris en porcellana sanitària color blanc de primera marca (com Porcelanosa, Roca, Jacob Delafon, etc.)
  • Calefacció i climatització amb bombes de calor geotèrmiques d'alt rendiment i baix consum elèctric
  • Domòtica
  • Ascensor dins de l'habitatge

Distribució del àtic

Planta d'accés:

  • Rebedor
  • Saló-menjador
  • Cuina
  • Rebost
  • Safareig
  • Estenedor
  • Lavabo de cortesia

Segona planta:

  • Dormitori principal, bany principal i terrassa.
  • 2 dormitoris addicionals cadascun amb bany privat

Tercera planta:

  • Lavabo de cortesia
  • Terrassa amb piscina privada i àrea chill-out

Pozuelo, Madrid: Ubicació y localitzaciò de este àtic en Pozuelo, Madrid

La promoció Sky Villas es troba ubicada al conjunt residencial LGC, situat al llarg de l'avinguda Luis García Cereceda, a Pozuelo de Alarcón. Es considera el conjunt residencial més selecte, exclusiu i segur dEspanya.

Les Sky Villas compten amb espectaculars vistes al nou camp LaFinca Golf Los Lagos, acuradament concebut com un espai de respecte al medi ambient i integració paisatgística amb el terreny original.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble A

POZR58730 8.000 € al mes Àtic de lloguer
Comenci a escriure la seva ubicació