Proprietat Nova
VAL57217 1.190.000 € Àtic en venda

Àtic en excel·lents condicions de 3 dormitoris amb 24m² terrassa en venda a Ciudad de las Ciencias

  • Dormitoris 3
  • Cambres de bany 3
  • Plànol 175m²
  • Terrassa 24m²

Moderna propietat àtic amb terrassa a la Ciutat de les Ciències

Característiques principals del àtic

  • Piscina
  • Jardí
  • Ascensor
  • Aparcament
  • Zona chill-out
  • Vistes a la ciutat
  • Finestres de doble vidre
  • Exterior
  • Cuina equipada
  • Aire condicionat
  • Plànol 175m²

El que heu de saber d'aquest àtic

Sotificada reforma en un àtic a la zona de la ciutat de les ciències.

L'habitatge es desenvolupa en dues alçades amb accés per ascensor a les dues plantes. Ha estat recentment reformada i està disponible per entrar a viure a una de les zones més cobejades de la ciutat de València.

A la planta baixa tenim un saló i cuina d´alta qualitat amb illa, amb la possibilitat d´independitzar-se si es desitja, un còmode balcó i una habitació i bany complet.

A la part superior al marge de dues habitacions dobles una d'elles en suite comptem amb un bany complet i la part més important de la vivenda una fabulosa terrassa amb barbacoa, una terrassa assolellada on fer trobades amb amics o simplement gaudir del sol de València.

Al complex de l'edifici disposem d'una zona comunitària amb piscina i jardí ideal per als nens.

A més, l'edifici és al costat del complex esportiu Juan Antonio Samaranch, un immens complex esportiu amb un gran assortiment de pistes de tennis i pàdel al marge d'un gran club esportiu i piscina.

A més, tenim dues places de garatge amb el servei que això suposa per al propietari de l'habitatge.

En definitiva un complet habitatge molt singular a la zona més cosmopolita i turística com és la Ciutat de les Ciències dissenyada per l'arquitecte Santiago Calatrava

Àtic en venda

Extres

  • Aire condicionat
  • Zona chill out
  • Vistes a la ciutat
  • Doble vidre
  • Cuina equipada
  • Exterior
  • Jardí
  • Ascensor
  • Pàrquing
  • Piscina

Ciudad de las Ciencias, València: Ubicació y localitzaciò de este àtic en Ciudad de las Ciencias, València

L'espectacular Ciutat de les Arts i les Ciències s'ha convertit en el símbol de la València gràcies als seus impressionants edificis, construïts per l'arquitecte mundialment conegut Calatrava, i el Jardí del Túria, situat a l'antic llit del riu Túria.
La zona ofereix tots els serveis necessaris per portar una vida còmoda, entre els quals trobem moltes botigues, bars i restaurants, on podreu gaudir del plat tradicional de la regió, la paella. També compta amb els centres comercials El Saler i Aqua Multiespai.
És a només deu minuts del port i la platja de la Malvarrosa, al nord. El Parc Natural de l'Albufera de València està situat a quinze minuts al sud de la propietat, on hi ha el llac més gran d'Espanya, ecosistema on viuen una gran varietat d'aus d'aiguamolls. Allà podreu gaudir de moltes platges naturals precioses, allunyades de l'estrès de la ciutat

VAL57217 1.190.000 € Àtic en venda