Venut/uda
VAL57230 300.000 € Parcel·la venut/uda

Parcel·la en excel·lents condicions en venda a Bétera, València

  • Dimensions del terreny 1.042m²

Parcel·la realment atractiva amb jardí consolidat, piscina i garatge en venda a Bétera.

Característiques principals de la parcel·la

  • Piscina
  • Garatge
  • Llum natural
  • Traster
  • A prop dels col·legis internacionals
  • A prop del transport públic

El que heu de saber d'aquesta parcel·la

Lucas Fox presenta aquesta parcel·la de 1.042 m² ubicada a la urbanització Cims de San Antonio, Bétera. Destaca per les seves característiques úniques, ja que compta amb un jardí totalment consolidat, accés des de dos carrers i una piscina, aparcament i traster inclosos a la compra. Per a més informació o per concertar una visita, no dubteu a posar-vos en contacte.

Parcel·la venut/uda

Distribució de la parcel·la

  • Parcel·la de 1042 m² amb jardí consolidat

Bétera, València: Ubicació y localitzaciò de esta parcel·la en Bétera, València

La parcel·la se situa a la urbanització Cims de San Antonio, al costat del club de golf Escorpión ia escassos 5 quilòmetres de la població de Bétera. La distància a la ciutat de València és de només 19 quilòmetres i el centre comercial L'Osito o la població de l'Eliana són a 10 minuts.

La urbanització Cims de San Antonio es caracteritza per ser una urbanització consolidada, tranquil·la i segura. Disposa de club social amb restaurant i instal·lacions esportives.

VAL57230 300.000 € Parcel·la venut/uda
Comenci a escriure la seva ubicació