Proprietat Nova
JAV58818 1.695.000 € Casa / Vil·la en venda

Casa / vil·la d'obra nova de 4 dormitoris amb 132m² terrassa en venda a Cumbre del Sol

  • Dormitoris 4
  • Cambres de bany 3
  • Plànol 206m²
  • Dimensions del terreny 870m²
  • Terrassa 132m²

Exclusiva vila contemporània amb impressionants vistes al mar a Cumbre del Sol Descobreix aquesta espectacular vila d'estil contemporani situada a la prestigiosa zona residencial de Magnolias, a la urbanització Cumbre del Sol, entre Xàbia i Moraira.

Característiques principals de la casa / vil·la

  • Vistes al mar
  • Terrassa
  • Piscina
  • Jardí
  • Aparcament
  • Zona chill-out
  • Vistes
  • Obra nova
  • Finestres de doble vidre
  • Cuina oberta
  • Cuina equipada
  • Calefacció
  • Armaris encastats
  • Aire condicionat
  • Plànol 206m²
  • Superfície construïda 381m²

El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la

El xalet disposa de quatre habitacions dobles, tres banys complets i un lavabo de cortesia, a més d'un despatx o biblioteca, un ampli saló-menjador amb cuina americana, safareig, rebost, traster i garatge amb sala de màquines.

La vila està envoltada d'un jardí de poc manteniment i de diverses zones d'estar on relaxar-se i gaudir de les espectaculars vistes al mar. La terrassa principal, amb piscina i zona d'estar, és el lloc perfecte per gaudir del clima mediterrani i les postes de sol inoblidables.

Una vila de somni en una ubicació privilegiada
Si busques una propietat exclusiva amb vistes al mar, acabats de luxe i disseny contemporani, aquesta vila és per a tu!

Casa / Vil·la en venda

Extres

Aquesta vila està construïda amb materials de primera qualitat i equipada amb una gran quantitat de detalls:
✔ Calefacció per terra radiant
✔ Aire condicionat
✔ Aigua calenta sanitària per energia aerotèrmica Mitsubishi
✔ Sistema de renovació d'aire amb filtres antial·lèrgics i intercanviador de calor
✔ Sistema d'alarma
✔ Projecte d'il·luminació LED
✔ Instal·lació fotovoltaica per a una major eficiència energètica
✔ Cuina totalment equipada amb electrodomèstics Siemens

Distribució de la casa / vil·la

  • Soterrani: Aquí s'ubica el garatge, la sala de màquines i el traster, oferint un espai funcional i ben organitzat.
  • Planta principal: Un ampli saló-menjador amb cuina oberta i accés directe a l'espectacular terrassa amb piscina i vistes al mar. En aquesta planta també hi ha un lavabo de cortesia i un bany complet que dóna servei a dues habitacions dobles, una d'elles amb vistes al mar.
  • Planta superior: S'accedeix per una elegant escala que condueix a una zona diàfana ideal per a despatx o biblioteca, des d'on s'accedeix al dormitori principal amb bany en suite i magnífiques vistes al mar. També en aquesta planta hi ha un altre dormitori doble amb vistes al mar i un bany complet. Des dels dos dormitoris i des de la zona d'oficines, s'accedeix a una terrassa exterior privada que ofereix unes vistes panoràmiques impressionants.
JAV58818 1.695.000 € Casa / Vil·la en venda
Comenci a escriure la seva ubicació