Proprietat Nova
VIL57346 269.000 € Pis en venda

Pis de 2 dormitoris amb 20m² terrassa en venda a Vilanova i la Geltrú, Barcelona

  • Dormitoris 2
  • Cambres de bany 1
  • Plànol 51m²
  • Terrassa 20m²

Acollidor pis de 2 habitacions amb terrassa a dos minuts a peu de la platja en venda a Vilanova i la Geltrú

Característiques principals del pis

  • Terrassa
  • Llum natural
  • Aparcament
  • Zona chill-out
  • Saló de bellesa
  • Finestres de doble vidre
  • Exterior
  • Cuina equipada
  • Aire condicionat
  • A prop del transport públic
  • Plànol 51m²

El que heu de saber d'aquest pis

A tan sols 2 minuts a peu de la platja

Vols viure a una de les zones més exclusives de Vilanova i la Geltrú? Aquest acollidor pis de 50 m² a Ribes Roges, a només dos minuts a peu de la platja, és ideal per als que busquen gaudir del mar i la tranquil·litat d'un entorn privilegiat.

Aquest pis destaca per la seva terrassa, perfecta per relaxar-se, gaudir del sol o compartir moments inoblidables amb amics i familiars. A més de l'entrada principal per l'edifici, compta amb entrada independent des de la terrassa, proporcionant més privadesa i comoditat.

Tot i la seva mida compacte, el pis està dissenyat per aprofitar al màxim cada metre quadrat. El cor de la vivenda és el seu espaiós i lluminós saló-menjador, un espai dissenyat per gaudir en família o amb amics. Els grans finestrals permeten l'entrada de llum natural durant tot el dia i ofereixen accés directe a una fantàstica terrassa a peu de menjador, ideal per relaxar-se, esmorzar a l'aire lliure o gaudir de les càlides nits mediterrànies.

Tot seguit accedim al bany complet, amb un disseny pràctic i modern: L'habitatge també compta amb cambra d'aigües/safareig: Un extra imprescindible que facilita l'organització i la comoditat a la llar. Ideal per a zona de bugaderia, emmagatzematge o fins i tot com a rebost auxiliar.

L´habitació principal és un espai acollidor i lluminós, amb armari encastat i un ambient perfecte per al descans. La seva amplitud permet col·locar un llit gran i tot i així disposar de prou espai per a emmagatzematge.

La segona habitació és també espaiosa i lluminosa, ideal com a dormitori juvenil, habitació de convidats o fins i tot com a despatx per als qui treballen des de casa.

A l'altra banda, hi trobem la cuina, independent i ben equipada: ha estat dissenyada per oferir funcionalitat i espai. Compte amb armaris amplis per a emmagatzematge, encimera de qualitat i una distribució que permet cuinar amb comoditat. El disseny independent la converteix en una àrea còmoda i pràctica per als amants de la cuina.

La propietat compta amb dues places de pàrquing incloses: Un valor afegit molt important a aquesta zona d'alta demanda. Oblideu-vos de l'estrès de buscar aparcament i gaudiu de la tranquil·litat de tenir dues places d'aparcament privades en una zona de difícil aparcament a l'estiu.

Ubicat en una zona exclusiva i tranquil·la, gaudiràs de la proximitat al mar i de tots els serveis i comoditats que ofereix Ribes Roges: restaurants, botigues, passejades marítimes i activitats a l'aire lliure.

No deixis passar aquesta oportunitat!

Aquest pis és ideal com a primer habitatge, inversió o segona residència al costat del mar. Contacta amb nosaltres avui mateix i vine a descobrir tot el potencial que ofereix aquesta joia a Vilanova i la Geltrú.

T'imagines gaudint del mar a només uns passos de casa teva? Fes-ho realitat!

Pis en venda

Distribució del pis

  • Saló-menjador
  • Cuina Equipada
  • Habitació doble
  • Habitació individual
  • Bany complet
  • Gran terrassa amb sortida independent

Vilanova i la Geltrú, Barcelona: Ubicació y localitzaciò de este pis en Vilanova i la Geltrú, Barcelona

Vilanova i la Geltrú és la capital de la comarca del Garraf, amb un destacat centre històric, espais verds, rambla i passeig marítim. Hi trobem la principal activitat comercial i de serveis de la comarca, amb l'Escola Politècnica Superior de Vilanova, diversos instituts de secundària, escoles públiques i privades, un hospital comarcal, diversos centres de salut públics i privats, residències de gent gran, bombers, policia, biblioteques, centres cívics, poliesportius, auditori, teatres i molt més.

Presumeix de més de 7 quilòmetres de costa, així com de platges de sorra fina molt adequades per al bany, tranquil·les, espaioses i ideals per practicar qualsevol esport nàutic.

Distàncies:
  • A 10 minut a peu de la Rambla principal
  • A 2 minuts caminant a la platja
  • A 10 minuts a peu de l'estació de Renfe
  • Accés a la C-32 ia l'AP-7
  • A 30 minuts amb cotxe de Barcelona
  • A 10 minuts amb cotxe de Sitges

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble G

VIL57346 269.000 € Pis en venda