Moderna vila de 3 habitacions amb apartament independent d'1 habitació, sostres de doble alçada, grans finestrals, terrasses i unes vistes impressionants al mar situada al turó amb vistes a Sitges.
Característiques principals de la casa / vil·la
- Vistes al mar
- Vistes a les muntanyes
- Terrassa
- Piscina
- Jacuzzi
- Ascensor
- Sostres alts
- Parquet
- Llum natural
- Aparcament
- Zona chill-out
- Vistes a la ciutat
- Vistes
- Vista panoràmica
- Vestidor
- Traster
- Safareig
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Cuina equipada
- Calefacció
- Balcó
- Armaris encastats
- Aire condicionat
- A prop dels col·legis internacionals
- Plànol 235m²
El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la
Entrem en aquest xalet a peu de carrer on hi ha ampli espai per aparcar 2 cotxes. L'atractiu escala d'acer corten, o alternativament l'ascensor, ens duu a la primera planta on trobem un lavabo de cortesia, una cuina moderna totalment equipada i una impressionant sala d'estar amb sostre de doble alçada i grans finestres corredisses de vidre de doble vessant que donen a la terrassa amb espectaculars vessants i vistes al mar.
Al següent nivell trobem 3 habitacions en suite amb armaris encastats i vistes al mar. La suite principal té un bany més gran amb doble lavabo de pedra i jacuzzi, així com un ampli vestidor. Des d'aquesta planta podem agafar l'ascensor o les escales exteriors fins a la zona de la piscina i la coberta amb un atractiu espai chill out. Aquest nivell també es beneficia d'un apartament independent d'1 dormitori de mida generosa amb cuina oberta i espai d'emmagatzematge addicional.
Aquesta és una gran oportunitat d'adquirir un gran xalet espaiós amb unes vistes impressionants ia un tir de pedra de la dinàmica ciutat de Sitges.
Captació exclusiva
Propietat només disponible a Lucas Fox

Extres
Sostres de doble alçada
- Terres de fusta de cirerer
- Calefacció central
- Aire condicionat
- Ascensor
- Piscina
- Vistes al mar
Distribució de la casa / vil·la
Planta de l'entrada - 0:
- Hall d'entrada
Planta -1:
- Zona d'estar
- Cuina moderna
- Bany
Planta -2:
- 3 dormitoris en suite
Planta -3:
- Apartament independent d'1 habitació (accés directe a la piscina)
- Zona d'emmagatzematge
Exterior:
Piscina amb pèrgola
Plaça d'aparcament per a 2 cotxes
Levantina / Montgavina / Quint Mar, Barcelona: Ubicació y localitzaciò de esta casa / vil·la en Levantina / Montgavina / Quint Mar, Barcelona
Quint Mar és una zona residencial tranquil·la a cinc minuts de la ciutat de Sitges i amb vistes al mar. Es troba en un entorn preciós entre els turons del Parc Nacional del Garraf i el mar Mediterrani.
Sitges, coneguda per les seves platges populars, la gastronomia, els locals nocturns, els camps de golf, els ports esportius i l'arquitectura d'època, és una ciutat petita però cosmopolita a uns 40 km al sud-oest de Barcelona que també és coneguda mundialment pel seu Festival de Cinema i Carnaval. Des de finals del segle XIX Sitges ha estat un refugi d'artistes i escriptors i segueix sent un oasi cultural dinàmic, basant la seva economia en el turisme i la cultura.
El focus en les infraestructures de qualitat i l'allotjament de gran nivell, així com la proximitat a Barcelona i l'aeroport han convertit Sitges en una destinació de primer nivell.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Immobles similars Sitges
No és exactament el que busca?