SJD34239 2.050.000 € Casa / Vil·la en venda

Casa / vil·la en excel·lents condicions de 5 dormitoris amb 375m² de jardí en venda a Esplugues

  • Dormitoris 5
  • Cambres de bany 6
  • Plànol 487m²
  • Dimensions del terreny 505m²
  • Terrassa 47m²
  • Jardí 375m²

Àmplia i moderna casa del 2003, 5 dormitoris (un en suite i un altre de servei), sala polivalent amb terrassa, vistes al mar. Ampli jardí a nivell de zona de dia i porxo per a zona chill out. Jardí i piscina comunitària. Garatge privat per a 4 cotxes.

Característiques principals de la casa / vil·la

  • Vistes al mar
  • Vistes a les muntanyes
  • Terrassa
  • Piscina
  • Jardí
  • Garatge
  • Ascensor
  • Parquet
  • Llum natural
  • Aparcament
  • Zona chill-out
  • Traster
  • Sistema d'alarma
  • Seguretat
  • Safareig
  • Llar de foc
  • Finestres de doble vidre
  • Exterior
  • Cuina equipada
  • Comunitat tancada
  • Balcó
  • Armaris encastats
  • Aire condicionat
  • A prop dels col·legis internacionals
  • A prop del transport públic
  • Plànol 487m²
  • Superfície construïda 487m²
  • Superfície útil 401m²

El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la

Moderna casa unifamiliar amb acabats interiors de disseny. Consta de 487m2 a quatre plantes amb ascensor, edificada el 2003, amb jardí privat perimetral d'aprox. 375m2 i porxo de 6m2 a nivell de planta baixa, balcó de 7m2 i terrassa superior de 40m2. Aquesta excepcional casa es compon de quatre plantes amb vistes al mar, amb una clara separació entre zona de dia i de nit, i unides mitjançant ascensor i escala, sobre un solar pla a tres nivells. Gaudeix d´un disseny molt funcional i modern, alhora que molt acollidor i ple de personalitat. Destaca la lluminositat i tranquil·litat de les estances, totes exteriors. A més, la casa ofereix comoditats exclusives com 4 dormitoris dobles, un en suite i un altre de servei, una àmplia sala polivalent amb bany, la qual es podria subdividir fàcilment per obtenir més dormitoris, terrasses a diferents nivells, un lavabo de cortesia, saló de 44m2 amb menjador annex addicional, garatge amb capacitat per a quatre cotxes, motos i bicicletes. Urbanització tancada de cases que comparteixen zona comunitària enjardinada amb piscina i carrer privat exterior daccés als garatges.

A la casa es pot accedir per als vianants directament des del carrer o des de l'accés privat comú. Unes escales exteriors des de la zona d'accés exterior privat donen pas al rebedor de la casa a la planta baixa, a l'ascensor que comunica totes les plantes ia l'escala. En aquesta zona hi ha un lavabo de cortesia. Un espectacular saló cantoner de 44m2 amb xemeneia de gas i grans vidrieres per gaudir de les visites al mar i la perfecta orientació, dóna accés al jardí a nivell amb un cirerer i un magranat, ideal per a una zona chill out composta per sofàs i taula de menjador exterior. El jardí consta de diversos nivells i disposa de zones enjardinades amb llimoners i palmeres. Unes corredisses permeten donar pas a l´ampli menjador amb sortida a un porxo de 6m2 a nivell de jardí i obert a l´elegant i funcional cuina de Bulthaup en acer inoxidable. La cuina disposa d´una corredissa per deixar l´espai obert o més tancat al menjador. La cuina destaca pels seus electrodomèstics d'alta gamma com Miele (placa de cocció per inducció i un fogó de gas, forn de vapor, rentavaixelles panellat), nevera combi de Liebherr, campana extractora de 1m de Bulthaup i forn de vapor de Küpperbusch a joc amb el mobiliari en acer integrada a la barra central, a més la cuina disposa de doble sortida, una al jardí frontal amb zona de tarima de fusta per a taula de menjador exterior sota porxo de lamel·les de fusta i amb zona per instal·lar barbacoa i la terrassa posterior. A la zona de jardí es podria fer una petita piscina privada.

La planta primera, accessible mitjançant escala o ascensor disposa de tres dormitoris dobles, un individual, tots amb armaris de disseny de Rimadesio amb portes corredisses i tres banys amb sanitaris i aixetes de disseny. Una àmplia màster suite cantonera i espectaculars vistes al mar, amb armaris de disseny, bany complet amb sanitaris de Philippe Starck i aixetes de Vola, disposa de banyera i dutxa. Pas amb armaris de paret de disseny (en un dels quals hi ha un tub per deixar la roba i que vagi al safareig del soterrani), al final del mateix, porta d'accés a una zona de jardí a nivell amb unes escales exteriors que donen sortida directa al carrer. Dos dormitoris dobles amb armaris de paret, vistes al jardí frontal i sortida a balcó de 7m2. Entre tots dos dormitoris i amb accés directe des dels mateixos, un bany complet amb dutxa. Un dormitori individual amb armaris de paret i vistes al jardí lateral. Un bany complet amb dutxa completa aquesta planta.

La planta segona amb vistes espectaculars al mar, és accessible amb l'ascensor o l'escala. Es compon d´una àmplia sala polivalent, ideal per a un segon saló, despatx o gimnàs amb sortida a terrassa de 40m2, es podria compartimentar aquesta estada de 66m2 per obtenir un o dos dormitoris dobles. Completa la planta un bany amb dutxa.

A la planta soterrani hi trobem un distribuïdor amb armari sota escala i l'ascensor. Zona de garatge privat per a 4 cotxes, motos, bicicletes i una zona exterior a nivell ideal per aparcar un altre cotxe addicional i amb porta de garatge exterior al carrer privat. Des d´aquí s´accedeix a la zona comunitària de la piscina que està molt propera a la casa. Completa la planta una zona amb traster o rebost, un bany complet amb dutxa, àmplia sala de rentat i planxa amb la maquinària de calefacció, acumulador i descalcificadora i una habitació de servei amb finestres a pati anglès.

La casa disposa de calefacció i refrigeració per conductes, sistema invertir i amb control de temperatura per estada. Finestres d´alumini amb vidre climalit de Technal. Persianes, tendals i screens de lamel·les motoritzats. Sistema de seguretat amb alarma. Descalcificadora i osmosi. Reg automàtic. Sòls de parquet natural massís de roure europeu. En banys terres i enrajolats amb pedra Bateix natural. Sòl de planta soterrani amb paviment continu. Portes lacades amb fulla fins al sostre pivotants. La comunitat disposa de la vigilància privada de Ciutat Diagonal.

Una casa extraordinària, amb jardí privat i garatge, zona comunitària amb piscina, a un dels millors barris d'Esplugues de Llobregat. Poseu-vos en contacte amb nosaltres per visitar aquesta casa de luxe.

Casa / Vil·la en venda

Extres

  • Aire condicionat i calefacció per conductes
  • Tarima de fusta de roure americà
  • Armaris de paret
  • Osmosi
  • Descalcificador d'aigua
  • Sistema d'alarma
  • Piscina comunitària

Distribució de la casa / vil·la

Planta baixa a nivell de jardí

  • Rebedor junt ascensor i escala
  • Bany complet amb dutxa
  • Saló menjador de 44m2 amb xemeneia de gas i sortida a jardí a nivell
  • Menjador de 19m2 amb sortida a jardí i porxo
  • Cuina amb zona d´office integrada i electrodomèstics d´alta gamma
  • Jardí perimetral de 375m2 a diversos nivells

Planta primera

  • Escala, ascensor i pas amb armaris
  • Accés a jardí lateral a nivell
  • 2 dormitoris dobles amb armaris i sortida a balcó de 7m2 i bany complet
  • Dormitori principal amb vistes al mar en suite amb bany complet amb banyera i dutxa, armaris de paret
  • 1 banys complet amb dutxa

Segona planta

  • Extensa sala polivalent de 66 m²
  • Terrassa de 40m2 amb vistes panoràmiques i vistes al mar
  • Bany complet amb dutxa

Planta semisoterrani

  • Garatge privat amb capacitat per a 4 cotxes
  • Safareig i zona d'aigües
  • Sala per a celler i rebost
  • Cambra de servei
  • Bany complet amb dutxa

Esplugues de Llobregat, Barcelona: Ubicació y localitzaciò de esta casa / vil·la en Esplugues de Llobregat, Barcelona

Aquesta casa moderna es troba al barri residencial de Ciutat Diagonal d'Esplugues de Llobregat, en una exclusiva urbanització amb vigilància i seguretat privada, que destaca per les seves cases unifamiliars en carrers tranquils i la seva proximitat a Barcelona, a tan sols 5 minuts. L'habitatge està molt ben ubicat, proper a col·legis internacionals i nacionals de prestigi, hospital de Sant Joan de Deu, centre comercial de Finestrelles, i al centre urbà d'Esplugues i Sant Just Desvern que destaca pels seus comerços i restaurants. La zona està molt ben comunicada amb transport públic amb la ciutat de Barcelona (línies d'autobús, tramvia i metro L3 en un futur proper). És a prop de centres esportius d'alt standing i al costat del parc natural de Collserola. Fàcil accés a rondes per a sortides de Barcelona i accés ràpid a l'aeroport.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble F

SJD34239 2.050.000 € Casa / Vil·la en venda