Pis de 3 dormitoris molt renovat al Mercado North, als peus del Castell de San Fernando.
Característiques principals del pis
- Terrassa
- Garatge
- Ascensor
- Llum natural
- Edifici modernista
- Vistes a la ciutat
- Traster
- Renovat
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Cuina equipada
- Armaris encastats
- Aire condicionat
- Accés habilitat per a cadires de rodes
- Plànol 145m²
El que heu de saber d'aquest pis
Aquest bonic apartament de 3 dormitoris renovat es troba a la popular zona del Mercat Nord, just als peus del castell de San Fernando. Dissenyada amb una estètica elegant i contemporània, la casa manté els seus elegants terres de marbre, combinant la comoditat moderna amb l'encant atemporal.
La lluminosa sala d'estar dóna a una terrassa privada, des d'on es pot gaudir de vistes al castell de San Fernando. La cuina de gamma alta està dissenyada tant per a la pràctica com per a l'estil, amb acabats de primera qualitat, una cafetera integrada i un celler. La barra de la cuina és un lloc perfecte per començar el dia mentre gaudeix d'unes vistes precioses del castell de Santa Bàrbara i del mar.
La zona de nit consta de tres habitacions dobles, una de les quals actualment s'utilitza com a despatx. Dues habitacions comparteixen un bany modern, mentre que la suite principal té el seu propi bany privat. Per a la màxima comoditat, l'apartament està equipat amb aire condicionat integrat a tot arreu. A més, s'inclou dins de l'edifici una plaça d'aparcament privat i un traster. Una segona plaça d'aparcament opcional disponible per 30.000 € addicionals
Mercado North és un barri residencial vibrant però tranquil a només cinc minuts del centre tradicional d'Alacant. La zona acull botigues locals, supermercats i una varietat de restaurants, alhora que ofereix un avantatge únic: accés directe al parc del castell de San Fernando, un espai verd ideal per fer entrenaments, passejar amb gossos o passejar relaxant. La zona també està ben comunicada amb transport públic, amb les parades de tramvia i autobús de Luceros a poca distància a peu.
Aquest apartament és perfecte per a aquells que volen gaudir del millor de la vida a la ciutat d'Alacant mentre viuen en un entorn tranquil i verd.
Si us plau, poseu-vos en contacte amb nosaltres per programar una visita ara.
Captació exclusiva
Propietat només disponible a Lucas Fox

Extres
- Construït l'any 2006
- Totalment reformat
- Aire condicionat
- Plaça d'aparcament
- Espai d'emmagatzematge
- Segona plaça d'aparcament per 30.000 € addicionals
Distribució del pis
- Entrada
- Cuina
- Saló menjador amb sortida a la terrassa
- Primer dormitori
- Segon dormitori o oficina a casa
- Primer bany
- Dormitori principal amb bany en suite
Alicante ciudad, Alicante: Ubicació y localitzaciò de este pis en Alicante ciudad, Alicante
Mercado North és una zona dinàmica i ben comunicada just a sobre del famós Mercat Central d'Alacant. Aquest barri ofereix una barreja d'encant tradicional i comoditat moderna, amb botigues locals, supermercats i una gran varietat de restaurants als seus carrers.
Es troba estratègicament, proporcionant un accés ràpid a la plaça de toros i al vibrant centre de la ciutat, tot mantenint un ambient una mica més residencial i tranquil.
El transport públic és excel·lent, amb connexions d'autobús i tramvia al Mercat i a la propera avinguda d'Alcoi, per la qual cosa és fàcil arribar a qualsevol part de la ciutat, inclosa la platja del Postiguet a poca distància.
Ideal per a aquells que busquen un estil de vida cèntric però relaxat a la ciutat.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Immobles similars Alicante ciudad
No és exactament el que busca?